Nápověda

V případě, že budete potřebovat s čímkoliv poradit, neváhejte se na nás obrátit na emailovou adresu: podpora@nevvy.cz.

 

Několik základních pravidel na úvod:

1. Mějte na paměti, že obal (v tomto případě kvalita Vašich fotografií) prodává. Vždy proto dbejte na to, aby focené zboží vypadalo co nejlépe. To znamená čisté, pěkně umístěné a dobře nafocené.

2. Vaše fotografie by vždy měly být v dostatečné kvalitě, neměly by být rozmazané a ke každému produktu, který uveřejňujete, by měla být alespoň jedna hlavní a tři doplňující fotografie, které budou zachycovat produkt z různých úhlů, nebo zachytí jeho detail tak, aby případný kupující neměl pocit, že kupuje zajíce v pytli :) Pokud chcete, aby Vaše fotografie vypadaly na Nevvy co nejlépe, doporučejeme Vám fotit ve formátu 4:3.

3. Při vkládání nového zboží k prodeji a přidávání jeho fotografií z mobilu nebo tabletu doporučujeme nastavit při focení co nejmenší rozlišení a tudíž velikost obrázku. Dnešní zařízení mají natolik kvalitní fotoaparáty, že o kvalitu snímků se nemusíte obávat a zároveň nebudete muset fotografie z důvodu velikosti dodatečně upravovat před nahráním na Nevvy.cz.

4. V případě, že produkt není nový a má třeba nějakou drobnou vadu, vždy na tuto záležitost dostatečně upozorněte v popisu zboží a věnujte alespoň jednu fotografii detailu zboží, kde bude vada dobře viditelná tak, aby kupující mohl dobře zvážit nákup Vašeho zboží. Předejdete tím zbytečným nedorozuměním.

5. Pokud vybíráte barvu prodávané věci (například bot nebo trička) při vkládání nového produktu do Vašeho obchůdku, vždy zadejte tu barvu, která na produktu převládá, i kdyby třeba jen mírně. Pokud žádná barva není dominantní, máte samozřejmě k dispozici možnost zvolit pro danou věc více barev současně.

6. Při vkládání zboží do Vašeho Nevvy obchůdku nezapomínejte na to, že každý kus zboží, které už bylo používáno a není tedy úplně nové, musí být nafoceno a vystaveno samostatně. Nabízet více kusů toho samého zboží pod jedním inzerátem je možné pouze v případě, že se jedná o zboží nové.

7. Jako prodávající si nezapomeňte ve Vašem profilu řádně vyplnit jak oblast (region), tak město, ve kterém působíte. Zvýšíte tak šance, že uživatelé, kteří preferují pouze osobní odběr zboží, si ho vyberou právě od Vás!

8. Jestliže jste při nákupu zvolili platbu předem na účet obchodníka, variabilní číslo pro Vaši platbu je vždy číslo Vaší objednávky, pokud obchodník neurčí jinak. V každém případě s úhradou zboží vždy vyčkejte na potvrzení objednávky od obchodníka, kde budou platební údaje uvedeny.

 

Často kladené dotazy (FAQ):

 

1. Nevvy je trochu zvláštní název...má nějaký význam? 

Ano, má. Nevvy je vlastně zkratka složená z prvních slabik a písmen slov "než Vám vyroste". A proč než Vám vyroste? No protože u nás najdete pro Vašeho nejmenšího vše, co budete potřebovat po celou dobu, než....zkrátka než Vám vyroste :)

 

2. Proč bych se měl registrovat, když na Nevvy.cz chci zatím jen nakupovat?

Nejenže při každé další objednávce už nebudete muset pokaždé znovu zdlouhavě vyplňovat kontaktní nebo dodací údaje, ale hlavně získáte přístup ke spoustě dalších skvělých věcí na Nevvy.cz, jako je třeba možnost psát si Váš vlastní osobní deníček. A pokud budete chtít, můžete do něj nechat nahlídnout i ostatní a nechat kolem něj rozběhnout živou diskusi! Nebo možnost se potkávat s Vašimi přáteli v Nevvy Kavárně a probrat poslední novinky, ať už ze světa Nevvy, nebo z toho venku :) Prostě registrace Vám umožní naplno využívat svět Nevvy.cz, a navíc Vám dá možnost stát se součástí úžasné komunity, kde se každý den navazují nové vztahy a přátelství!

 

3. Jaký je rozdíl mezi registrací jako prodávající a jako nakupující a jaký typ registrace zvolit?

Pokud chcete Nevvy.cz využívat pouze na nákupy věcí, které potřebujete pro Vaše nejmenší, potom zvolte typ registrace jako nakupující. Pokud chcete na Nevvy.cz zároveň nabízet cokoliv z toho, co Vaše děti už neužijí, potom si zvolte typ registrace jako prodávající. I jako prodávající samozřejmě můžete nadále využívat všechny funkce, které jste využívali jako nakupující :) Typ registrace si také můžete kdykoliv změnit ve Vašem profilu.

 

4. Co mi přinese, když si při zveřejňování produktu vyberu "Zařadit produkt do super výběru"?

"Zařadit produkt do super výběru" zařadí Vaše zboží do sekce "Super výběr", jak na domovské stránce Nevvy.cz, tak ve výpisu všech kategorií i podkategorií, kam Vaše zboží spadá. Bude to tak to první, co potenciální zákazníci při hledání uvidí!

 

5. Co získám, když si při zveřejňování produktu vyberu "Přednostní zobrazení produktu ve výpisech"? 

"Přednostní zobrazení produktu ve výpisech" umístí Vaše zboží do sekce "Doporučujeme" na domovské stránce Nevvy.cz. Dále navíc umístí Vaše zboží na v tu chvíli první místo ve výpisu dané kategorie, pod kterou Vaše zboží spadá, takže bude uživatelům viditelné na první pohled a Vy máte větší šanci, že svoje zboží úspěšně prodáte!

 

6. Jakým způsobem jsou mi generovány faktury, pokud jsem registrovaný prodávající a Nevvy.cz využívám i na prodej svého zboží?

Faktury na Nevvy.cz jsou generovány po uzávěrce systému vždy k poslednímu dni v měsíci. Následně je Vám vygenerována faktura, kterou vždy naleznete v sekci "Můj prodej" - "Provize" na podstránce "Faktury". Zde si můžete zobrazit detail faktury ve formátu *.pdf a pokud je vše v pořádku, následně ji potvrdit a uhradit. 

 

7. Co je Kavárna a jak mohu odejít z místností v Kavárně?

Kavárna je místo, kde se můžete potkat a online si popovídat se spoustou lidí v místnostech, které jsou vždy věnované určitému tématu. Pokud budete chtít z místnosti odejít, nebo navštívit jinou, stačí kliknout na "Kavárna" v horním menu, čímž se dostanete z Vaší místnosti zpět do centra Kavárny a můžete pokračovat dále, ať už do jiné místnosti, nebo kamkoliv jinam. Pokud se do Vaší původní místnosti do dvou minut nevrátíte, automaticky Vás odhlásí :)

 

8. Jaká je výše provize za zprostředkování prodeje a jsou na Nevvy.cz za něco možné nějaké další příplatky? 

Aktuální výše provize je 6% z ceny zboží a tato je vždy připočítána k ceně zboží, které nabízíte k prodeji na Nevvy.cz. Zveřejněná konečná cena je tak Vaše cena, kterou za zboží chcete dostat, plus 6% provize. Výše příplatku za přednostní zobrazení produktu ve výpisech je 5,- Kč a za zařazení produktu do super výběru 10,- Kč.

 

9. Kde si mohu vybrat způsoby dopravy, které mi vyhovují a nastavit si pro ně individuální ceny? 

Ceny a způsoby dopravy si můžete kdykoliv změnit v nastavení svého profilu, tak, aby co nejlépe odpovídaly Vašemu profilu zboží a dopravcům, které chcete využívat. Nastavení naleznete na horní liště "Můj profil", karta "Profil", oddíl "Nastavení dopravy pro prodej". U Způsoby dopravy, které Vám vyhovují, si nastavte jako aktivní, změňte si cenu dopravy podle svého a nezapomeňte si poté profil uložit. 

Dále si můžete nastavit individuální cenu dopravy pro každé zboží při jeho vkládání do Vašeho obchůdku na Nevvy.cz nebo jeho editaci. Stačí zaškrtnout políčko "Upravit cenu dopravy pro tento produkt" a nastavit cenu poštovného, která bude přesně odpovídat tomuto konkrétnímu zboží.

 

10. Jak si mohu snadno upravit fotografie tak, aby odpovídaly limitu pro velikost fotografií na Nevvy.cz?

Jeden z jednoduchých způsobů, pokud fotíte Vaše zboží mobilním telefonem, je poslat si nafocené fotografie pomocí telefonu na vlastní email. Ten se již postará o to, aby Vaše fotografie dorazily v přijatelné velikosti. Nebo můžete použít některý z volně šiřitelných programů na úpravu velikosti fotografií na svém počítači, třeba program JPEG Resampler, nebo jemu podobné :)

 

11. Proč bych měla při vkládání zboží vyplnit všechny parametry, i když mi některé možná přijdou zbytečné?

Lidé jsou různí, vyhledávají různé věci a podle různých parametrů. Pokud byste si potom třeba při vkládání zboží řekli, že do parametru "Motiv" je zbytečné vybírat "Žádný" a stačí nechat parametr nevyplněný, když Vaše zboží na sobě žádný motiv nemá, má to jeden háček. Lidé potom budou cíleně vyhledávat právě třeba oblečení bez motivu, ale to Vaše se jim při vyhledávání přes filtry nezobrazí, protože ten správný parametr zrovna nemá vyplněný.

Při vkládání zboží proto vždy vyplňujte správně všechny parametry, zvýšíte tím šanci, že se Vaše zboží prodá :)

 

12. Když se mi zboží od nějakého prodejce líbí, je možné si ho nějak označit jako oblíbeného, abych si příště mohla nabídku jeho zboží zobrazit rychleji?

Určitě ano. Stačí, když si kliknete na jakékoliv zboží od tohoto prodávajícího a v levém menu "Prodejce" si ho zařadíte mezi své oblíbené kliknutím na tlačítko "Oblíbený". Od této chvíle ho vždy nalezenete mezi svými oblíbenými prodejci v levém menu "Můj nákup" a kdykoliv si tak můžete rychle a pohodlně zobrazit věci v jeho obchůdku.

 

13. Mohu používat Nevvy.cz i na mobilních zařízeních, nebo jen na svém PC?

Nevvy.cz má plně responzivní design, to znamená že se přizpůsobí na míru jakémukoliv zařízení a Vy si můžete užívat všech jeho funkcí bez omezení a komfortně na Vašem chytrém telefonu nebo tabletu, stejně jako na počítači. A to všechno třeba z pohodlí gauče a bez nutnosti stahovat si samostatnou aplikaci, která by na Vašem chytrém telefonu nebo tabletu zabírala místo :)

 

14. Pokud prodám nějaké zboží, nebo ho momentálně nemám skladem, mohu si takové zboží někde přehledně zobrazit?

Ano, všechno Vaše zboží, ať už vystavené, prodané, nebo momentálně vyprodané si můžete přehledně zobrazit v "Můj prodej" - "Moje zboží" přes filtry, které jsou tam pro Vás k dispozici:

 

  • Aktivní - zobrazí produkty, které lze objednat, jsou pro nakupující viditelné, zveřejněné ve výpisech a kategoriích.

  • Neaktivní (vyprodáno) - zobrazí ručně deaktivované, nebo vyprodané produkty, např. pokud jste měli na prodej více kusů identického nového zboží, které jste vyprodali a už nemůžete znovu naskladnit (byla to jednorázová akce).

  • Prodané - zobrazí produkty, které jste měli k prodeji pouze v počtu jednoho kusu a už jste ho prodali (třeba mikinu, ze které Vaše dítě už vyrostlo a Vy jste ji nabídli ostatním).

  • Ostraněné - zobrazí ručně smazané zboží. Takové zboží lze následně obnovit zpět do neaktivních, bude-li třeba, a dále s ním podle toho nakládat (tedy upravovat a třeba i následně opět nabídnout k prodeji).

  • Skladem - zobrazí všechny položky které mají počet kusů vyšší než 0, tedy jsou momentálně skladem.

  • Není skladem - zobrazí všechny položky, které byly uveřejněny v počtu kusů větším než 1, ale nyní mají počet kusů roven 0, tedy nejsou v tuto chvíli skladem. Zároveň měly a mají zaškrtnutou volbu “Možnost nakoupit i pokud není na skladě”, tedy lze je nakoupit i na objednávku.

  • Vše - zobrazí všechny produkty bez rozdílu.

Galerie


Komentáře

Komentáře mohou psát pouze Přihlášení uživatelé.

Zatím nebyl přidán žádný příspěvek

Souhlasím
Tyto webové stránky používají za účelem poskytování služby samotné, personalizace nabídek, reklam a analýzy návštěvnosti soubory cookies. Používáním stránek souhlasíte s využíváním souborů cookies.
Soubory cookies využíváme v souladu s Pravidly ochrany osobních údajů.